информация & грижа за продукта
обслужване
Информираната грижа е най-добрата подръжка за Вашия телефон. Запознайте се с най -често срещаните въпроси, свързани с обслужването и гаранцията на телефона.
съвети и поддръжка
Грижа за продукта
Вашият XOR е ценен и изисква грижа и внимание. Препоръчваме следните насоки за грижа, за да го запазите възможно най-дълго.
Титан
Кожи
Екзотични материали
Сапфир и керамика
Упътване за употреба
Ръководство
Изтеглете нашето пълно ръководство за потребителя за всичко, което трябва да знаете за вашия XOR
Прехвърляне на контакти
Ръководство
Научете как лесно може да прехвърлите контактите между текущия ви смартфон и XOR. Приложението може да изтеглите от тук.
гаранционно обслужване
Често задавани въпроси
Гаранцията покрива само производствени дефекти. Той не покрива дефекти в резултат на небрежност или неправилна употреба.
Вашият телефон XOR е в ограничена гаранция от датата на закупуване за период от две години.
Резервният телефон ще бъде предоставен само при наличност.
XOR не може да издаде нова гаранционна карта, ако оригиналната е изгубена.
Свържете се с XOR и предоставете вашия сериен номер и IMEI номер. XOR ще може да провери вместо вас дали сте се регистрирали при нас.
Всички оторизирани търговци на дребно на XOR са изброени на нашия уебсайт. Клиентите могат да проверят или чрез нашия уебсайт, или като поискат да видят XOR оторизиран търговец на сертификати, който трябва да бъде показан в техните шоуруми
Можете да проверите вашия IMEI чрез нашия уебсайт в раздел Поддръжка или да ни се обадите, за да проверим номера на гаранционната карта, който винаги трябва да се предоставя на мястото на покупка от вашия търговец